دانلود فایل درسی و آموزشی

دانلود فایل درسی، مقاله، پایان نامه، پاورپوینت، تحقیق، درسی، کمک درسی، کسب درآمد، کنکور، دروس دانشگاه، دوره متوسطه و ابتدایی

بروزرسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با استفاده از کلمه کلیدی مناسب، فایل مورد نظر خود را بیابید.

تعداد فایل: 438537

تحقیق ورزش در آب – F010

تحقیق ورزش در آب دانلود تحقیق با موضوع ورزش در آب، با فرمت WORD و در ۱۱ صفحه، قابل ویرایش. قسمتی از این تحقیق : امروزه بسیاری از پزشکان برای درمان و یا حتی پیشگیری از بسیاری از بیماریها ، مخصوصا دردهای عضلانی ، آرتروز و تعداد دیگری از ناهنجاری

تحقیق ورزش در آب

تحقیق-ورزش-در-آب

دانلود  با موضوع  در آب،
با فرمت و در ۱۱ صفحه، قابل ویرایش.
قسمتی از این تحقیق :
امروزه بسیاری از پزشکان برای درمان و یا حتی پیشگیری از بسیاری از بیماریها ، مخصوصا دردهای عضلانی ، آرتروز و تعداد دیگری از ناه ها ، آب درمانی را مدنظر دارند و تجویز می کنند . 
تمرین های هوازی در آب “هیدرو ـ روبیکس” نام دارد که “هیدرو” به معنای آب و “روبیکس” ، ریشه ای از لغت اَئروبیک ، به معنای“با اکسیژن” است . 
برای درک مفهوم اَئروبیک ، باید ارتباط بین کار عضلات و وابستگی آن ها را با قلب و ریه ، برای تهیه ی اکسیژن – که برای تولید انرژی لازم است ـ بدانید ، انرژی – چیزی است که به عضلات اجازه ی انجام کار می دهد . 
فواید تمرین های هوازی در آب 
تمرین های هوازی در آب فوایدی دارد که عبارت اند از : 
۱. شما می توانید با یک برنامه ی منظم ورزشی در آب ، حالت نشاط و شادابی را به خودتان بازگردانید و از خستگی کار سخت و طاقت فرسای روزانه بکاهید . 
دانلود فایل

توجه: شما برای دریافت این فایل از “ ایندکسی ” خارج و وارد سایت فروشنده می شوید؛ از این رو مسئولیت کمّی و کیفی فایل خریداری شده بر عهده فروشنده خواهد بود.

www.novin.com