پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق
فرمت فایل اصلی: pptx – پاورپوینت – قابل ویرایش
تعداد صفحات: ۱۵۵
حجم فایل: ۲۲۵۸ کیلوبایت
قسمتی از چکیده: پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق تاریخچه برند دوو شرکت لوازم خانگی “دوو” در سال ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد. نام این شرکت از نام بنیانگذار آن گرفته شده است و از دو بخش “دای” به معنای بزرگ و “وو” که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده،