دانلود فایل درسی و آموزشی

دانلود فایل درسی، مقاله، پایان نامه، پاورپوینت، تحقیق، درسی، کمک درسی، کسب درآمد، کنکور، دروس دانشگاه، دوره متوسطه و ابتدایی

بروزرسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با استفاده از کلمه کلیدی مناسب، فایل مورد نظر خود را بیابید.

تعداد فایل: 438504

پاورپوینت هدیه‎های آسمان چهارم دبستان، درس۱۱: دو دوست – F002

پاورپوینت هدیه‎های آسمان چهارم دبستان، درس۱۱: دو دوست پاورپوینت هدیه‎های آسمان چهارم دبستان، درس دو دوست در قالب پاورپوینت و شامل ۳۷ اسلاید. در این درس با نقل ماجرای ابوذر و اظهار ارادت عملی ایشان به پیامبر اکرم (ص) زمینه آشنایی دانش آموزان با وظایف دوستان در مقابل یکدیگر، ویژگی

پاورپوینت هدیه‎های آسمان چهارم دبستان، درس۱۱: دو دوست

پاورپوینت-هدیه‎های-آسمان-چهارم-دبستان-درس11-دو-دوست هدیه‎های آسمان چهارم ، درس دو دوست در قالب پاورپوینت و شامل ۳۷ اسلاید.

در این درس با نقل ماجرای ابوذر و اظهار ارادت عملی ایشان به پیامبر اکرم (ص) ه آشنایی ان با وظایف دوستان در مقابل یکدیگر، ویژگی دوستان خوب و راه‌های افزایش دوستی فراهم می‌شود تا در نهایت به این نتیجه نائل گردند که دوست در شکل گیری شخصیت افراد نقش بسیار مهمی دارد.

دوست خوب می‌تواند در دنیا و آخرت یار و مددکار انسان باشد و چنانچه انسان بتواند دوستان نیکویی برای خود برگزیند فردی و اجتماعی سالم تری خواهد داشت.

در این قسمت، پاورپوینت آموزش درس۱۱ هدیه‎های آسمان چهارم دبستان با عنوان دو دوست در ۳۷ اسلاید آورده شده است. امکان ویرایش مطالب این پاورپوینت وجود دارد.

قابل ذکر است: در تهیه و تنظیم این پاورپوینت از تصاویر و افکت های خاصی استفاده شده و این امر باعث جذابیت دو چندان آن ها شده است.

اهداف درس:

✅ آشنایی با ویژگی‌های دوست خوب
✅ آشنایی با وظایف یک مسلمان در برابر دوستان
✅ آشنایی با نیاز خود به ارتباط با همسالان
✅ تمایل به انجام وظایف خود در برابر دوستان
✅ تمایل به دوستی با افراد شایسته

دانلود فایل

توجه: شما برای دریافت این فایل از “ ایندکسی ” خارج و وارد سایت فروشنده می شوید؛ از این رو مسئولیت کمّی و کیفی فایل خریداری شده بر عهده فروشنده خواهد بود.

www.novin.com