دانلود فایل درسی و آموزشی

دانلود فایل درسی، مقاله، پایان نامه، پاورپوینت، تحقیق، درسی، کمک درسی، کسب درآمد، کنکور، دروس دانشگاه، دوره متوسطه و ابتدایی

بروزرسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با استفاده از کلمه کلیدی مناسب، فایل مورد نظر خود را بیابید.

تعداد فایل: 438504

پرسشنامه افکار خودآیند مثبت توسط اینگرام و ویسنیکی (۱۹۸۸) – F002

پرسشنامه افکار خودآیند مثبت توسط اینگرام و ویسنیکی (۱۹۸۸) پرسشنامه افکار خودآیند مثبت توسط اینگرام و ویسنیکی (۱۹۸۸) برای سنجش مثبت اندیشی ساخته شده است و از ۳۰ سوال تشکیل میشود که شامل ۵ خرده مقیاس ۱- کارکرد مثبت روزانه – خود ارزیابی ۳- ارزیابی دیگران از خویش ۴- انتظارات

پرسشنامه افکار خودآیند مثبت توسط اینگرام و ویسنیکی (۱۹۸۸)

پرسشنامه-افکار-خودآیند-مثبت-توسط-اینگرام-و-ویسنیکی-(1988) افکار خودآیند مثبت توسط اینگرام و ویسنیکی (۱۹۸۸) برای سنجش مثبت اندیشی ساخته شده است و از ۳۰ سوال تشکیل میشود که شامل ۵ خرده مقیاس ۱- کارکرد مثبت روزانه – خود ارزیابی ۳- ارزیابی دیگران از خویش ۴- انتظارات مثبت آینده و ۵- خود اعتمادی میباشد.
نحوه نمره گذاری پرسشنامه بدین صورت است که از سوال در یک طیف لیکرت از ۱ تا ۵ مورد ارزیابی قرار میدهد. برای نمره گذاری از سوال از طریق جدول زیر عمل کرده و سپس نمرات بدست آمده از جمع کرده و نمره کل بدست می آید. نمره هر خرده مقیاس نیز به همین منوال میباشد.

دانلود فایل

توجه: شما برای دریافت این فایل از “ ایندکسی ” خارج و وارد سایت فروشنده می شوید؛ از این رو مسئولیت کمّی و کیفی فایل خریداری شده بر عهده فروشنده خواهد بود.

www.novin.com