دانلود فایل درسی و آموزشی

دانلود فایل درسی، مقاله، پایان نامه، پاورپوینت، تحقیق، درسی، کمک درسی، کسب درآمد، کنکور، دروس دانشگاه، دوره متوسطه و ابتدایی

بروزرسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با استفاده از کلمه کلیدی مناسب، فایل مورد نظر خود را بیابید.

تعداد فایل: 438504

پرسشنامه تمایلات همجنس گرایانه – F002

پرسشنامه تمایلات همجنس گرایانه پرسشنامه تمایلات همجنس گرایانهیکی از گرایش های جنسی، هم جنس خواهی است که به جهت گیری جنسی فردی اطلاق می شود که از لحاظ جنسی به سوی افراد هم جنس خود کشیده می شود. هم جنس خواه می تواند مرد یا زن باشد که به هم

پرسشنامه تمایلات همجنس گرایانه

پرسشنامه-تمایلات-همجنس-گرایانه تمایلات همجنس گ
یکی از گرایش های جنسی، هم جنس خواهی است که به جهت گیری جنسی فردی اطلاق می شود که از لحاظ جنسی به سوی افراد هم جنس خود کشیده می شود. هم جنس خواه می تواند مرد یا زن باشد که به هم جنس باز مرد “گی” ، و به هم جنس باز زن “لزبین” می گویند. درباره ی رشد هم جنس خواهان شواهدی قاطع یا نظریه ای پذیرفته شده وجود ندارد. به احتمال بسیار قوی هم جنس خواهی علت واحدی ندارد بلکه بسیاری از متخصصان معتقدند که جهت گیری جنسی نتیجه ی تعامل پیچیده ی ، ک و محیطی است.
پرسشنامه تمایلات همجنس گرایانه یک پرسشنامه ۱۶ سئوالی است که در برگیرنده عبارلتی در خصوص تمایلات همجنس خواهانه است و دارای سه سطح پاسخ موتفقم، گاهی، مخالفم می باشد.
فهرست مطالب:
مبانی نظری
سئوالات
ویژگی های روان سنجی
نمره گذاری
تفسیر
منبع

دانلود فایل

توجه: شما برای دریافت این فایل از “ ایندکسی ” خارج و وارد سایت فروشنده می شوید؛ از این رو مسئولیت کمّی و کیفی فایل خریداری شده بر عهده فروشنده خواهد بود.

www.novin.com