دانلود فایل درسی و آموزشی

دانلود فایل درسی، مقاله، پایان نامه، پاورپوینت، تحقیق، درسی، کمک درسی، کسب درآمد، کنکور، دروس دانشگاه، دوره متوسطه و ابتدایی

بروزرسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با استفاده از کلمه کلیدی مناسب، فایل مورد نظر خود را بیابید.

تعداد فایل: 438525

پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت – F002

پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت توضیحات: پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت شامل مبانی نظری،سئوالات، اجرا، نمره گذاری و تفسیر. پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت، شامل ۲۱ جمله است که به آزمودنی ارائه می شود و بعد از اطمینان بخشیدن به وی در حفظ امانت داری پاسخ های ارائه شده از

پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت

پرسشنامه-جهت-گیری-مذهبی-آلپورت

توضیحات:
جهت گیری مذهبی آلپورت شامل مبانی نظری،سئوالات، اجرا، نمره گذاری و تفسیر.
پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت، شامل ۲۱ جمله است که به آزمودنی ارائه می شود و بعد از اطمینان بخشیدن به وی در حفظ امانت داری پاسخ های ارائه شده از طرف آزمودنی، از او خواسته می شود با کمال صداقت، احساس و نگرش خود به هر یک از عبارات را با علامت زدن و انتخاب یکی از گزینه ها مشخص نماید.
آلپورت پرسشنامه جهت گیری مذهبی (ROS) را برای اولین بار در سال ۱۹۵۰ طراحی نمود. مقیاس وی شامل ۲۰ سوال بود که ۱۱ گزینه آن به جهت‌گیری مذهبی برونی و ۹ گزینه آن به جهت‌گیری مذهبی درونی اشاره می‌کردند. بعدها فیگن در سال ۱۹۶۳ این مقیاس را بررسی و یک سوال به بعد جهت‌گزینی مذهبی برونی اضافه نمود.
دانلود فایل

توجه: شما برای دریافت این فایل از “ ایندکسی ” خارج و وارد سایت فروشنده می شوید؛ از این رو مسئولیت کمّی و کیفی فایل خریداری شده بر عهده فروشنده خواهد بود.

www.novin.com