دانلود فایل درسی و آموزشی

دانلود فایل درسی، مقاله، پایان نامه، پاورپوینت، تحقیق، درسی، کمک درسی، کسب درآمد، کنکور، دروس دانشگاه، دوره متوسطه و ابتدایی

بروزرسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با استفاده از کلمه کلیدی مناسب، فایل مورد نظر خود را بیابید.

تعداد فایل: 438504

پرسشنامه چندمحوری بالینی میلون (۱۹۷۷) (MCMI) – F002

پرسشنامه چندمحوری بالینی میلون (۱۹۷۷) (MCMI) توضیحات: تبیین کامل پرسشنامه چندمحوری بالینی میلون (۱۹۷۷) (MCMI) شامل مبانی نظری، سئوالات، اجرا، نمره گذاری و تفسیر با منابع. پرسشنامه چندمحوری بالینی میلون (۱۹۷۷) (MCMI) یک پرسشنامه خودسنج استاندارد شده است که دامنه ی گسترده ای از اطلاعات مربوط به شخصیت، سازگاری هیجانی

پرسشنامه چندمحوری بالینی میلون (۱۹۷۷) (MCMI)

پرسشنامه-چندمحوری-بالینی-میلون-(1977)-(mcmi)

توضیحات:
تبیین کامل چندمحوری بالینی میلون (۱۹۷۷) (MCMI) شامل مبانی نظری، سئوالات، اجرا، نمره گذاری و تفسیر با منابع.

پرسشنامه چندمحوری بالینی میلون (۱۹۷۷) (MCMI) یک پرسشنامه خودسنج شده است که دامنه ی گسترده ای از اطلاعات مربوط به شخصیت، سازگاری هیجانی و نگرش مراجعان به پرسشنامه را می سنجد، مخاطبان آن افراد بالای ۱۸ سال و دارای توانایی خواندن حداقل کلاس هشتم می باشد و دومین پرسشنامه پراهمیت پس از پرسشنامه چند وجهی (MMPI)است ( پیوتروسکی و زالوسکی، ۱۹۹۳؛ به نقل از دلاور، غرایی و چگینی، ۱۳۹۱).
پرسشنامه میلون از جمله پرسشنامه های منحصر به فردی ست که در آن بر اختلال های شخصیت و نشانه هایی که اغلب با این اختلال ها همراه هستند تاکید می شود ( میلون ۱۹۹۷؛ به نقل از دلاور، غرایی و چگینی، ۱۳۹۱).
این پرسشنامه(MCMI-III) شامل ۱۷۵ ماده تحت ۲۸مقیاس جداگانه و براساس طبقات، ۱- شاخص های تغییر پذیری ۲-الگوهای شخصیت بالینی۳-آسیب های شدید شخصیت ۴-نشانگان بالینی ۵-نشانگان شدید بالینی نمره گذاری می شود که با نظریه ی شخصیت میلون و DSM-IV همخوانی دارد. می توان گفت MCMI به طور اخص برای کمک به تشخیص اختلال های محور II طراحی شده است (میلون ، ۱۹۹۴).
این مجموعه شامل ۴۰ صفحه ورد قابل ویرایش است و موضوعات زیر را شامل می شود:

فهرست مطالب:
معرفی پرسشنامه
مبانی نظری
معرفی مقیاس های پرسشنامه
نحوه اجرا و نمره گذاری
روش های تفسیر
مراحل تفسیر
پرسشنامه قابل اجرا
منابع
دانلود فایل

توجه: شما برای دریافت این فایل از “ ایندکسی ” خارج و وارد سایت فروشنده می شوید؛ از این رو مسئولیت کمّی و کیفی فایل خریداری شده بر عهده فروشنده خواهد بود.

www.novin.com