دانلود فایل درسی و آموزشی

دانلود فایل درسی، مقاله، پایان نامه، پاورپوینت، تحقیق، درسی، کمک درسی، کسب درآمد، کنکور، دروس دانشگاه، دوره متوسطه و ابتدایی

بروزرسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با استفاده از کلمه کلیدی مناسب، فایل مورد نظر خود را بیابید.

تعداد فایل: 438577

پکیج (پروتکل) درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی – F011

پکیج (پروتکل) درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی فرمت فایل doc حجم فایل ۱۰۴ کیلو بایت تعداد صفحات ۸۶ برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنیددریافت فایل پکیج (پروتکل) درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی در ۸۶ صفحه فارسی

پکیج (پروتکل) درمان می بر پذیرش و تعهد برای افسردگی

پکیج (پروتکل) درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی

دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی
فرمت فایلdoc
حجم فایل۱۰۴ کیلو بایت
تعداد صفحات۸۶
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

پکیج (پروتکل) درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی در ۸۶ صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

ویژگی های فایل:

شامل ۱۲ جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی

۸۶ صفحه ورد قابل ویرایش

با B lotus سایز ۱۴ و فاصله خطوط ۱.۵

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.

فهرست مطالب:

مقدمه
جلسه ۱
جلسه ۲
جلسه ۳
جلسه ۴
جلسه ۵
جلسه ۶
جلسه ۷
جلسه ۸
جلسه ۹
جلسه ۱۰
جلسه ۱۱
جلسه ۱۲
ذهن آگاهی و درمان مبتنی بر پذیرش
روت بائر و دبرا هاس
تاریخچه درمانهای مبتنی بر ذهن آگاهی و پذیرش
تاریخچه درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
تاریخچه رفتاردرمانی دیالکتیکی
تاریخچه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی
تاریخچه شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی
نظریه های آسیب شناسی روانی، سلامت و شکل گیری مشکلات
نظریه درمان پذیرش و تعهد
نظریه رفتار درمانی دیالکتیکی
نظریه شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی
نظریه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی
عناصر مشترک نظریه های بنیادین
نظریه روان درمانی
اهداف درمان
روندهای ارزیابی
فرآیند درمان
نقش و عملکرد و روابط درمانی
مدت زمان عادی درمان
راهبردها و مداخله ها در کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی
تمرین کشمش
اسکن بدن
مراقبه نشستن
هاتا یوگا
مراقبه قدم زدن
ذهن آگاهی در زندگی روزمره
جلسه مراقبه در تمام طول روز
ادغام شعر
فضای تنفس سه دقیقه ای
یاد آوری مشکلات در مراقبه نشستن
تمرین های شناخت درمانی
لذت و مهارت و برنامه های پیش گیری از عود
راهبردهای ذهن آگاهی و پذیرش در رفتاردرمانی دیالکتیکی
حالت های ذهن
مهارت های ذهن آگاهی در تنظیم هیجانی و تحمل آشفتگی
راهبردهای ذهن آگاهی و پذیرش در درمان پذیرش و تعهد
استفاده از استعاره ها
توالی معمول در مداخله
فرایند تصمیم گیری رایج بالینی
تکلیف
انطباق با مشکلات کنونی ویژه
نگرش به درمان دارویی
عوامل درمانی
موضوعات خاص
جنسیت و
حمایت تجربی
حمایت از کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی
حمایت از شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی
حمایت از رفتار درمانی دیالکتیکی
حمایت از درمان پذیرش و تعهد

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه ۱
• هدف:
O هدف از این جلسه معرفی درماندگی خلاق است. کشف اهداف و تلاشهای ناموفق و اینکه درمانجو به این بینش برسد که راهبردهای کنترل او در مقابله با افسردگی تا کنون ناکارآمد بوده است. درمانگر نیز به درک افسردگی از دیدگاه ACT )مانند همجوشی، راهبردهای کنترل عاطفی، فاصله از ارزشها( و ارائه آن می پردازد.
• تمرینات حمایتی بالقوه:
O کسب اهداف اساسی درمانجو
O کسب و آشنایی با تلاش های گذشته درمانجو برای به انجام رساندن اهداف
O استعاره گودال
O معرفی سیستم ناکارآمدی گذشته
O انتخاب گزینه و حرکت به سمت اینکه “کنترل به عنوان یک مشکل” است )اگر زمان اجازه دهد(
• تکلیف:
O ثبت تجربه های روزانه

جلسه ۲
• اهداف:
O هدف از این جلسه شرح نتیجه جلسه قبل و اینکه حالت افسردگی مراجع نمایانگر پاسخ محدود به شیوه راهبردهای کنترل می باشد. تمرینات تجربی برای چالش با اثربخشی راهبردهای کنترل مورد استفاده قرار گیرد. درمانگر باید به معرفی این ایده بپردازد که “کنترل مساله است، نه راه حل .” درمانگر نیز باید به آموزش رابطه بین خلق و خوی و رفتار با استفاده از نمونه های از زندگی خود درمانجو بپردازد، هدف از آن افزایش تعامل درمانجو در فعالیت هایی است که موجب حس مهارت یا لذت وی می شود .
• تمرینات حمایتی بالقوئ:
O کنترل به عنوان مشکل/ کنترل رویدادهای درونی
O استعاره دروغ سنجی
O استعاره ژله شیرینی (دونات ژله ای)
O استعاره تقلا درجنگ با هیولا
O منطق فعال سازی رفتاری (برای زندگی کاملتر و غنی تر، برای قطع الگوهای اجتناب به عنوان تغییر افکار و احساسات مخالف)
O تنظیم اولیه هدف رفتاری
O انتخاب تمایل /پذیرش (اگر زمان اجازه دهد)
• تکلیف:
عملکردی از اهداف رفتاری اولیه و شناخته شده
O یادداشت روزانه تمایل /پذیرش (یا در صورت لزوم به تعویق انداختن برای جلسه ۳).

جلسه ۳
• اهداف:
O هدف از این جلسه ادامه استخراج تجربه درمانجو برای تقویت این شناخت بوده که “کنترل یک مشکل است” و معرفی تمایل به تجربه افسردگی بعنوان یک جایگزین برای کنترل است. درمانگر نیز باید مشکلات را ارزیابی و با فعال سازی رفتاری احتمال درمانجو را افزایش دهد.
• تمرینات حمایتی بالقوه:
O درجه موفقیت ظاهری درکنترل عمدی احساسات
O برنامه نویسی از رویدادهای درونی: تمرین اعداد چه هستند؟
O درجه تمایل به عنوان یک جایگزین برای کنترل: استعاره دو مقیاس
O های عدم تمایل: ناراحتی ناپاک/ بازنگری
O استعاره جعبه پر از مسائل
O تشخیص ساده هدف رفتاری که نیاز به تمایل دارد.
• تکلیف:
O ناراحتی پاک در مقابل ناراحتی ناپاک
O عملکرد در هدف رفتاری تعیین شده
O خاطرات روزانه تمایل(اگر در جلسه ۲ تکمیل نشده باشد)

توجه: شما برای دریافت این فایل از “ ایندکسی ” خارج و وارد سایت فروشنده می شوید؛ از این رو مسئولیت کمّی و کیفی فایل خریداری شده بر عهده فروشنده خواهد بود.

www.novin.com